تلخ و شیرین

خرید بک لینک
برای انتقاد و اعتراض،جاهای بهتری هم هست.بلاگفا و ما تقریبا قدیمی شدیم،باید رفت خانه سالمندانحکایت بلاگفا،شده حکایت ایران و خارج از آن،که آزادی در آن متفاوت میباشد.از خدا برای تمامیه هموطنام،بهترینها را آرزومندم.خداوندگارِ جهاندار،؛نگهدارِ شادیهایتان باد.شاد باشید و برقرار. خدا نگهدار تلخ و شیرین...

ما را در سایت تلخ و شیرین دنبال می‌کنید

برچسب: خدانگهدار,خدانگهدار عزیزم,خدا نگهدار مدینه,خدا نگهدارت,خدا نگهدارت باشه,ایمان غلامی خدانگهدارت,خدا نگهدارت باشد,خدا نگهدار ویگن,خدانگهدار عزيزم,خدانگهدار خراطها, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 7:04

هر وعده که دادند به ما،باد هوا بود...هرنکته که گفتند،غلط بود و ریا بود

چوپانیٍ این گله به گرگان بسپردند....این شیوه و این قاعده ها،رسمٍ کجا بود؟

رندان به چپاول سرٍ این سفره نشستند...اینها همه از غفلت و بی حالیٍ ما بود

خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند...هر چیز در این خانه،بی برگ و نوا بود

گفتند:چنینیم و چنانیم دریغا.....اینها همه لالاییٍ خواباندن ما بود

ای کاش درٍ دیزیٍ ما باز نمی ماند....یا کاش در گربه،کمی شرم و حیا بود.

تلخ و شیرین...

ما را در سایت تلخ و شیرین دنبال می‌کنید

برچسب: سروده ای زیبا,سرود ای کودک زیبا,سرود ای کودک زیبا پرشین تون,سرود زیبایی ای ایران,سرود ای دختر زیبا, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 15:04

صفحه بندی